"مهریه" ابزار خانم دکتر برای سفر با فرزندش به خارج
ASTAN

                                                                                خبرگزاری فارس: زن در دادگاه خانواده گفت: شوهرم را با درخواست مهریه ممنوع‌الخروج کردم تا اجازه دهد هر بار که به دیدن خانواده‌ام در خارج از کشور می‌روم، فرزند 3 ساله‌ام را با خود ببرم.
 

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبری فارس «توانا»، مردی با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک) دادخواست تقسیط مهریه زن خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه 268 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این مرد با اشاره به اینکه در حال حاضر با همسرم در زیر یک سقف زندگی می‌کنیم ولی به هیچ وجه با یکدیگر تفاهم نداریم، اظهار داشت: همسرم دکتر بوده و یک مطب نیز دارد؛ در حقیقت او پزشک است و همه را درمان می‌کند ولی هرگز روش زندگی درست را بلد نیست.

وی با بیان اینکه یک فرزند 3 ساله داریم، ادامه داد: همسرم بسیار خودخواه بوده و به هیچ کدام از حرف‌های روانپزشکی که هر هفته برای رفع مشکل به او مراجعه می‌کردیم، گوش نداده و تنها خود را قبول دارد.

زن جوان در دادگاه خانواده ونک حضور داشت و با اشاره به اینکه تمام مشکل شوهرم سر این مسئله است که به سفر خارج از کشور به همراه فرزندم نروم، افزود: شوهرم می‌داند که من وابستگی شدید به فرزندم دارم و بدون او هیچ جا نمی‌روم بنابراین از این راه برای نرفتن من استفاده کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه شوهرم نمایندگی ساعت دارد و از صبح تا شب به سر کار رفته و بیکار نیست، اظهار داشت: شوهرم انتظار دارد که من به او اجازه دهم که از کشور خارج شود ولی حاضر نیست که من به همراه فرزندم به سفر خارج از کشور بروم، بیان کرد: مهریه 500 سکه‌ای را به اجرا گذاشتم تا شوهرم نتواند از کشور خارج شود.

این زن در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه شوهرم به شکلی با من برخورد کرده که من نتوانم از کشور خارج شوم بنابراین من هم با مهریه او را ممنوع‌الخروج کردم، گفت: من طلاق نمی‌خواهم و تنها خواهان رفت و آمد به خارج از کشور هستم چرا که 25 سال در آمریکا زندگی کردم و پدر و مادرم نیز در آنجا هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمام ناراحتی شوهرم به دلیل این است که من با فرزندم به سفر خارج از کشور نروم، اظهار داشت: اصل حرف من این است که یا 3 نفرمان با یکدیگر به سفر برویم یا من به همراه فرزندم آزادانه رفت و آمد کنم و اگر از این وضع ناراضی است، خودش نیز به سفر نرود.

زن بار دیگر در مقابل قاضی عموزادی با بیان اینکه شوهرم به من اعتمادی ندارد و زمانی که این اعتماد از سوی او نیست چرا من اعتماد کنم، عنوان کرد: طلا و وسایلی که شوهرم برای من تهیه کرده هنوز در خانه مادر شوهرم است و او حتی حاضر نشده که هدیه مرا بدهد، در حقیقت شوهرم از همه نظر با من اختلاف دارد.

مرد در برابر رئیس شعبه 268 مجتمع قضایی خانواده ونک بیان کرد: همسرم طی رفت و آمد ما به روانپزشک هیچ‌گاه در خصوص مشکلات زندگیمان گذشت نکرد و دائم می‌خواست حرف خود را به کرسی بنشاند و این اصل اختلاف ماست.

زن در ادامه با اشاره به اینکه شوهرم به مدت یک ماه است که خانه را ترک کرده است و من متوجه شدم که او خواهان سفر به خارج از ایران است، افزود: من مجبور بودم که شوهرم را با گذاشتن اجرا مهریه ممنوع‌الخروج کنم.

مرد خطاب به زن در دادگاه خانواده عنوان کرد: همسرم آبروی مرا برده است و زمانی که خواهان رفتن به سفر بودم به دلیل ممنوع‌الخروج شدن در مقابل تمام اقوامم آبرویم رفته است و همسرم اصلاً به آبروی من فکر نکرده است.

زن در ادامه با بیان اینکه حدود 5 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد و من بیشتر از هر کسی شوهرم را می‌شناسم، اظهار داشت: شوهرم آنقدر ممنوع‌الخروجی، برایش اهمیت دارد که حتی بحث طلاق را پیش می‌کشد.

وی با اشاره به اینکه پدر شوهرم مدیرعامل یک شرکت است و می‌تواند پشتیبان مالی برای پرداخت مهریه‌ام باشد، گفت: شوهرم در یک شرکت 25 درصد سهام دارد همچنین وضع مالی خوبی برای پرداخت مهریه‌ام دارد.

زن در ادامه با بیان اینکه درست است که یک سال تمام به روانپزشک مراجعه می‌کردیم ولی من شوهرم را بهتر از روانپزشک می‌شناسم، بنابراین روانپزشک در تحکیم خانواده ما نقشی ندارد، اظهار داشت: من یک پزشک هستم و 25 سال خارج از کشور زندگی کردم و رفت و آمدم زیاد بود ولی هر بار برگشتم،‌پس چرا او به من اعتماد ندارد؟

مرد در ادامه با بیان اینکه نمی‌توانم مهریه همسرم را بپردازم، گفت: درخواست تقسیط مهریه همسرم را دارم و اگر به این رفتارش ادامه دهد از او جدا می‌شوم؛ در واقع من او را آزاد گذاشته‌ام که هر جایی که می‌خواهد برود ولی فرزندم را به همراه خود نبرد.

وی در خصوص نحوه آشنایی خود با همسرش بیان کرد: پدر من و پدرزنم با یکدیگر در انگلیس همکار بودند و ما طی یک آشنایی کوتاه توسط پدرمان با یکدیگر ازدواج کردیم ولی کاش هیچ گاه چنین آشنایی نبود که منجر به ازدواج شود.

قاضی عموزادی بعد از شنیدن اظهارات طرفین، صورتجلسه را آماده و طرفین امضاء کردند تا به موضوع مهریه رسیدگی بیشتری شود.
انتهای پیام/
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درآستان جانان و آدرس astan.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان