ASTAN

تفاوت جرج مورات خارجی با دو بازیکن بی‌اخلاق داخلی در حالي قابل توجه است که آن یکی برای جلوگیری از به وجود آمدن هر گونه حرکت زشت و ناشایستی خود را از وسط زمین مسابقه به رختکن مس می‌رساند و این دو نفر در حالی که به عنوان بازیکن ذخیره مشغول گرم کردن بدن‌های خود بودند در حضور تماشاگران مسابقه، عکاسان وخبرنگاران اقدام به این حرکت غیر اخلاقی کردند. این اقدام دو بازیکن شاهین بوشهر در شرایطی رخ داد که برخی سال‎هاست در تلاشند تا زمینه حضور بانوان و خانواده‎‌ها در ورزشگاه‎‌ها را فراهم کنند...
در شرایطی که طی روزهای اخیر همه ورزش دوستان شاهد قدرت نمایی تیم ملی والیبال و قهرمانی در آسیا قرار دارند و غیور مردان والیبالیست حتی سرمربی تیم ملی فوتبال را هم به استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی کشانده‌اند، فوتبال حرفه‌ای ایران درگیر حاشیه‌ای زشت و ناشایست که توسط دو بازیکن لیگ برتری رخ داده قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی «شفاف» کارخرابی دو بازیکن لیگ برتری فوتبال کشور در شرایطی هفته گذشته در اکثر محافل خبری منتشر شد که تیم فوتبال شاهین بوشهر نیز مانند دیگر تیم‌های لیگ برتری عنوان فرهنگی – ورزشی را یدک می‌کشد.

دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری تبریز و شاهین بوشهر با تساوی یک بر یک یکشنبه شب هفته گذشته در شرایطی در ورزشگاه یادگار تبریز به پایان رسید که صادق کرمی و میثم منیعی دو بازیکن تیم شاهین بوشهر زمانی که در نیمه دوم مشغول گرم کردن بدن‌های خود بودند اقدام به رفتارهای ناشایست و غیراخلاقی کردند.

در حالی که صادق کرمی در ضلع جنوب غربی ورزشگاه به سمت دیوار در حال دفع ادرار بود، عکاسان و تصویربرداران و شاهدان ماجرا به وی و میثم منیعی که مراقب وی بود اعتراض کردند که این بار منیعی واکنش زشت‌تری به اعتراض آن‌ها داشت.

این اقدام زشت دو بازیکن ایرانی لیگ بر‌تر در شرایطی اتفاق افتاد که چندی پیش و در هفته سوم لیگ بر‌تر فوتبال کشور اوایل نیمه اول بازی دو تیم استقلال و مس بود که جرج مورات، بازیکن مس به یکباره از زمین بیرون رفت و به سمت رختکن دوید. حرکت او فریادهای بلند مرفاوی را به همراه داشت اما او چند دقیقه‌ای برای خودش رفته بود بیرون تا مس ۱۰ نفره بازی کند. اتفاقی که باعث شده بود تا خیلی‌ها یاد حرکت جان دی نگودی، بازیکن کامرونی تیم مشهدی بیفتند. بازیکنی که پشت نیمکت ذخیره‌ها و در حین بازی کار خرابی کرده بود!


در این بین تفاوت جرج مورات خارجی با دو بازیکن بی‌اخلاق داخلی قابل توجه است که آن یکی برای جلوگیری از به وجود آمدن هر گونه حرکت زشت و ناشایستی خود را از وسط زمین مسابقه به رختکن مس می‌رساند و این دو نفر در حالی که به عنوان بازیکن ذخیره مشغول گرم کردن بدن‌های خود بودند در حضور تماشاگران مسابقه، عکاسان وخبرنگاران اقدام به این حرکت غیر اخلاقی کردند.

این اقدام دو بازیکن شاهین بوشهر در شرایطی رخ داد که برخی سال‎هاست در تلاشند تا زمینه حضور بانوان و خانواده‎‌ها در ورزشگاه‎‌ها را فراهم کنند، در حالی‎که در فضای فعلی حتی خانواده‎‌ها از حضور فرزندان نوجوان خود در این محیط‎‌‌ها دل نگرانند و تا حد ممکن مانع حضور آن‎‌ها می‌شوند.

از سوی دیگر باشگاه شاهین بوشهر که از جمله تیم‌های دولتی به حساب می‌آید در طول فصل جاری بدون هیئت مدیره و مدیر عامل کار خود را دنبال می‌کند و شاید همین سوء مدیریت‌ها باعث شده تا چنین اتفاقاتی را در یکی از ریشه دار‌ترین تیم‌های لیگ بر‌تر شاهد باشیم.

بنابراین گزارش امروز هزینه‎‎هایی گزاف از جیب بیت المال برای موفقیت در ورزش صرف می‌‎شود و قیمت برخی بازیکنان و مربیان سر به فلک می‌‎کشد، اما سؤال این‎جاست که برای ارتقای سطح فرهنگ بازیکنان فوتبال چه اقداماتی صورت گرفته است؟
 

/والیبال جام ملت های آسیا - تهران/
ناکامی هکرهای آمریکایی در تخریب سایت فدراسیون والیبال ایران

خبرگزاری فارس: هکرهای آمریکایی که قصد داشتند در جریان مسابقات آسیایی سایت فدراسیون والیبال ایران را از کار بیندازند، موفق به انجام این کار نشدند.
 

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، طی 24 ساعته گذشته و با افزایش چند ده برابری شمار بازدید کنندگان سایت فدراسیون والیبال که این آمار شب گذشته به بیش از سیصد و هفتاد و چهار هزار نفر رسید، هکرهای مختلفی که سرور های ثبت شده از آنها در آمریکا است، با ثبت بیش از صد هزار حمله به سرور سایت فدراسیون والیبال سعی در از کار انداختن این پایگاه داشتند که با هوشیاری، دقت عمل و تلاش بی وقفه مسئولان این سایت تمامی حمله ها مسدود شد و ناکام ماند.
 

 
در کمیته اقتصادی استقلال ماندنی نیستم
زرینچه: قرار نیست همه بازیکنان راضی باشند و بازی کنند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قرار نیست همه بازیکنان راضی باشند و بازی کنند.
 

جواد زرینچه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اینکه آیا می خواهد در کمیته اقتصادی باشگاه استقلال باقی بماند یا خیر اظهار داشت: من در این کمیته ماندنی نیستم چرا که حضور در این کمیته کار من نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا از ابتدا این سمت را قبول کرده، عنوان کرد: از اول بحث ما به این شکل نبود. رسولی نژاد در جلسه توضیحاتی داد که مثلا باشگاه تراکتورسازی از سوی هوادارانش کمک می شود و استقلال هم با همه هوادارانش می تواند از این پتانسیل استفاده کند.

زرینچه در مورد اینکه قرار است هر هفته گزارش فنی به هیئت مدیره استقلال بدهد، گفت: اگر شرایطی پیش آید که هیئت مدیره در جریان مسائل فنی قرار گیرد، این کار را خواهیم کرد. مثلا در مورد بازی با ملوان در مورد نقاط قوت و ضعف تیم و عملکرد فنی تیم گزارشی به هیئت مدیره خواهیم داد.

وی در خصوص اینکه اگر اختلاف و حاشیه ای همانند اختلاف میداودی و مظلومی در استقلال رخ دهد وظیفه هیئت مدیره چیست، گفت: این مسائل باید با حضور سرپرست تیم حل شود و آقای پورحیدری حواسش به این مسائل هست. این اتفاق ها باید در داخل خانواده حل شود. قرار نیست همه راضی باشند و همه بازی کنند. سرپرست تیم با بازیکن صحبت می کند و یا قانع می شود یا نه.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که برنامه ای برای حضور در تمرینات دارد یا خیر گفت: برنامه ای برای این کار ندارم.
 

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درآستان جانان و آدرس astan.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان